5. mars 2024

Bli medlem

Meld deg inn ved å fylle ut skjemaet nedenfor: Skjemaet sendes automatisk med epost til Søvnforeningens epost. Når du melder deg inn her godtar du samtidig at Søvnforeningen har dine medlemsdata trygt oppbevart hos seg og at vi sender deg møteinnkallinger, nyhetsbrev og bladet SOMNUS samt annen relevant medlemsinformasjon på epost.

Når vi har registrert innmeldingen din, så vil du om en liten stund få tilsendt faktura for kontingenten i 2024. Det er ikke nødvendig å betale før du får fakturaen. Vi holder på å flytte kontingentfaktureringen over til regnskapssystemet vårt, og vi er ikke helt ferdige med prosessen. Men den er like rundt hjørnet. Derfor er det viktig at du venter på fakturaen.

AKKURAT NÅ KOSTER MEDLEMSKAPET BARE 190 KRONER FOR 2024. Det har i mange år kostet 350 kroner, men alt er blitt så dyrt, så årsmøtet gikk andre veien. Familiemedlemmer koster fortsatt 55 kr stykket. Støttemedlemskap for private koster 500 kroner eller mer. Støttemedlemskap for bedrifter, koster 1500 kroner eller mer.

Send oss (sovnforeningen@gmail.com) gjerne navn og epostadresse til den som eventuelt har vervet deg. Da får ververen en liten oppmerksomhet fra foreningen!

Det er viktig å være medlem.

Hovedmedlemskap: 190,- kr pr år

Familiemedlemskap: 190,- kr pr år for hovedmedlemmet og 55 kroner for hvert familiemedlem

Støttemedlemskap privat: 500,- kr pr år eller mer

Støttemedlemskap bedrift: 1500,- kr pr år eller mer