Møte om søvnapné 27/9 i Trond-heim

GRATIS MØTE i TRONDHEIM om Søvnapné 27. september! ResMed jobber tett sammen med Søvnforeningen og vi har arrangert møter om søvnapné i Oslo og Bergen sammen tidligere i år. Nå skal vi ha et nytt møte i Trondheim på Scandic Hotel Nideleven torsdag 27. september. Vi har bl.a. fått med oss en Sykepleier fra Sykehuset Levanger som skal snakke om søvnapné – risiko og konsekvenser.
Søvnapné – konsekvenser og behandling Dato: 27. september 2018 Sted: Scandic Hotel Nidelven
Søvnapné er en lidelse som rammer ca. 16% av den voksne befolkningen i ulik grad. Kjenner du noen som slutter å puste om natten, er uopplagt og unormalt trøtt om dagen?
Søvnforeningen og ResMed inviterer til et åpent møte om søvnapné og presentasjon av ulike behandlingsløsninger. ResMed viser også frem sin nyeste nesemaske AirFit N20 Classic på møtet.
Møtet er gratis og deltagerne vil få gode rabatter i ResMeds nettbutikk.
Agenda:
16:30 – 17:00 – Registrering med lett servering
17:00 – 17:20 – Søvnforeningen
17:20 – 18:00 – Søvnapné – risiko og konsekvenser, Sykepleier Malene Lie, Medisinsk avd. Sykehuset Levanger
18:00 – 18:20 – Pause
18:20 – 18:45 – Behandlingsløsninger: CPAP, masker og søvnapnéskinne, Produktspesialist Katrine Paulshus
18:45 – 19:00 – ResMeds nettbutikk mySleep– gjennomgang og brukertips
19:00 – 19:30 – Utstilling og diskusjon