SOMNUS – best på nettbrett – vi trekker fem vinnere!

Søvnforeningen synes medlemmene fortjener en påskjønnelse! Vi har bare fått en håndfull klager på at SOMNUS gikk fra papir til digital utgave fra nyttår. Derfor trekker vi ut tre medlemmer av de som har betalt kontingenten for 2018 og gir bort et nettbrett til hver av dem! SOMNUS er best på nett! Nettbrett er hendig og praktisk og du kan forstørre teksten med et lett touch og trenger ikke lesebrillene, sier en fornøyd styreleder Pål Stensaas.

Vi sjekker banklistene for innbetalt kontingent 15. april og trekker de tre vinnerne lørdag 21. april – under mestringshelgen på Soria Moria. Da kunngjør vi hvem som har vunnet. Hvis det er noen av dere som er påmeldt til mestringshelgen, så får dere overrakt nettbrettet der og da. Hvis ikke sender vi det forsvarlig pakket til vinnerne.

Vi legger ut en melding på vår Facebookside for Søvnforeningen og frister med et nettbrett til som trekkes blant de som kommenterer på dette Facebook-innlegget. Det holder ikke å bare like, du må skrive en ordentlig kommentar om fordelene ved å være medlem av Søvnforeningen. Så trekker vi et nettbrett til en av de som har kommentert. Vi trekker 22. april!

Søvnforeningen har mange Facebooksider. Derfor legger vi ut en melding på alle de andre sidene våre og frister med et nettbrett som trekkes blant de som kommenterer på dette innlegget. Det holder ikke å bare like, du må skrive en ordentlig kommentar om fordelene ved å være medlem av Søvnforeningen. Så trekker vi et nettbrett til en av de som har kommentert. Vi trekker 22. april dette nettbrettet også!

Vi får stadig nye medlemmer, det er gledelig! Søvnforeningen er i vekst. Når vi passerer 25 % økning av medlemsmassen, trekker vi ut ett nettbrett til blant de nyinnmeldte medlemmene som har betalt kontingenten sin.

Styreleder Pål Stensaas frister med nettbrett i premie til medlemmer som har betalt kontingenten for 2018.

– SOMNUS er best på et nettbrett, sier han og deler ut tre nettbrett lørdag 21. april. Søndag 22. april deler han ut to nettbrett til. Bli med i trekningen!