Kurshelg og fest 12 og 13. septem- ber

Ny dato for mestringshelgen på Soria Moria blir 12 og 13. september.  Søvnforeningen tar corona-smitten på alvor og utsetter gjennomføringen av mestringshelgen og feiringen av 40 års jubileet 25. og 26. april. Årsmøtet avvikles fredag 11. september..

Vi har bruk mye tid på forberedelsene og det er mange påmeldte allerede til arrangementene. Vi har mange dyktige innledere, og jubileumsarrangementet skulle bli et høydepunkt for oss alle. Men faren for spredning og smitte av coronaviruset er for stor. Flere av våre medlemmer har tilleggslidelser som gjør dem ekstra sårbare for denne type smitte. Vi har forhandlet med Soria Moria, Legeforeningens konferansesenter, om nytt tidspunkt for mestringshelg og jubileumsarrangement. Dato ene blir altså i midten av september. – Jeg er glad for at vi har fått mange positive reaksjon på utsettelsen av mestringshelgen og jubileet, Vi er en pasientorganisasjon og må ta hensyn til våre medlemmer som mange har tilleggssykdommer og kan være spesielt utsatt for smitten, sier styreleder Pål Stensaas.  Søvnforeningen har forberedt et meget godt program for mestringshelgen- og satser på at alle innledere stiller igjen opp når smittefaren er over.