Kampanje: kjøp AirMini

For å få ekstrarabatten som er for Søvnforeningens medlemmer skal man sende en epost til post@sovnforeningen.no

Søvnforeningen sjekker at du er medlem og etter det sender foreningen kampanjekoden på e-post i retur til personen. Da går du til nettbutikken mysleep.no og handler det du skal.  Nettbutikken MYSLEEP.no finner du her

Normalprisen på AirMini oppstartspakken med AirFit F20 helmasken er: 10.995,- I perioden 14.-28. mars vil denne prisen være 10% lavere i nettbutikken dvs. 9.895,50 kroner. I samme perioden vil Søvnforeningens medlemmer få 10 % rabatt på AirMini-pakkene og alle andre produkter i nettbutikken mot å skrive inn  kampanjekode (etter at det er sjekket at de er medlemmer) Da vil prisen på AirMini-pakken med F20-masken være 8.905,95. Dette utgjør ca. 19% rabatt fra fullpris. Alle prisene er inkl. mva.

AirMini er kompatibel med våre tre nye masker; AirFit F20 helmaske, AirFit N20 nesemaske, samt AirFit P10 neseputemaske.

Følgende løsninger selges:

AirMini oppstartspakke med  AirFit F20 helmaske   AirMini oppstartspakke med AirFit N20 nesemaske   AirMini oppstartspakke med AirFit P10 neseputemaske  Disse pakkene inkluderer AirMini APAP, tilkoblingspakke* og maske

AirMini oppstartspakke uten maske for AirFit F20 helmaske   AirMini oppstartspakke uten maske for AirFit N20 nesemaske  Disse pakkene inkluderer AirMini APAP og tilkoblingspakke*

* Tilkoblingspakken består av en tilkobling til den valgte masken med innebygd ActiveAir™-ventil som kreves for å bruke AirMini, 1 stk HumidX og 1 stk HumidX Plus system for fukting uten vann, som plasseres mellom ventil og maske.

Hver HumidX kan brukes i 30 dager etter at pakken er åpnet. Ekstra HumidX eller HumidX Plus kan kjøpes i pakninger med 3  (kr. 358) eller 6 (kr. 595)

I tillegg kommer AirMini-appen: Med AirMini-appen for smarttelefoner kan du styre apparatet, administrere komfortalternativer og følge søvnbehandlingen din online. Appen bruker Bluetooth-teknologi. AirMini-appen er tilgjengelig for iPhone (iOS versjon 9.3.5 eller nyere) og Android (versjon 4.4 eller nyere).

Ellers finnes det følgende tilbehør som bæreveske, etui og monteringssystem

AirMini Premium Bæreveske 499
AirMini Hardt etui 299